Så är det

Lite trött är jag ju. Måste åka till stallet snart, för sen kan inte mina föräldrar skjutsa. Men det blir bra, för sen ska jag va med Ebba, Li och Linus? :) I sin vanliga ordning måste jag be om ursäkt för att jag ännu en gång inte lyckats ta mig till en dator för att uppdatera bloggen de två senaste dagarna. Vill ni ha en liten update kanske? Får se om jag kan komma på vad som har hänt då

Onsdag: Det var sist jag skrev, jag somnade som jag sa klockan sju, eller lite innan till och med. Sov i tretton timmar.

Torsdag: Jag var forfarande trött när jag vaknade. Jag var trött långt in på dagen, men sen gick det över. Drog förbi Emil en sväng innan  jag tog bussen till stalllet. När jag kom hem från stallet åkte jag till Emil igen och var med honom och Myran, så kom Chris och Frida också :)

Fredag: Gick upp tidigt för att cykla ut till stallet. Världens härligaste morgon var det. Underbart väder! Jag blev sugen på att rida ut. Det var inte Unique sugen på. Jag tror det var för att alla höll på att gå ut i hagarna och så, hon ville npg bara va med sina kompisar, hehe. Hade itne tid att lirka med henne idag för att få runt henne brohagenrundan. Istället gick jag ner till ridhuset, det gick jättebra! Cyklade hem, duschade, åkte till skolan. Hade en lektion. Gick och färgare håret. Åkte hem till Li, förfestade lite inför förfesten. Drog till förfesten, chilla där ett tag. Sedan vidare in till stan. Rätt schysst kväll i alla fall.

Nu ska jag väl försöka tigga skuts till stallet då. Allt är ju i sin vanliga ordning här hemma. Mamma hatar mig för den jag är och bryr sig för mycket om vad andra tycker. Jaja, bara en dag som alla andra.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback