Sommarkänslor

Trött är man ju. Igår var jag först med Ebba, Li och Linus. Li och Linus gick dock hem ganska snart, så då var vi med Axel, Jacke, Jaque, Olle, Ludde, Muffe, Konkan, Armin, Amanda och Ari. Chillade, lyssnade på musik och allt sådant. Riktigt trevlig kväll faktiskt. Fick jättemycket sommarkänslor, det kunde lika gärna ha varit en av dagarna i somras. Det var härligt, samtidigt som det var lite sorgligt, för nu är ju sommaren slut :( Oh no. Nej, jag ska inte deppa ihop. Aldrig. Jag älskar hösten. Den friska kyliga luften, den värmande solen, långa skuggar, vackra kontraster, sprakande färger. Underbart! Hur som helst, lite senare på natten kom Kroon och Agge också. Kroon var rolig, eller såg rolig ut, eller ja, skitsamma, jag skrattade väldigt mycket i alla fall. Hahaha. Det var kul. Gick upp strax innan nio idag. Chillade med lite folk. Sedan åkte jag ner till gymmet. Sprang på löpbandet idag. Det gick BRA! Okej, jag sprang långsamt, mellan 9-12 km/h. Låg oftast på 10-11. 16 % lutning, 40 minuter. Sista kvarten hade jag ju rätt ont måste jag erkänna, men ändå. Jag är helt överlycklig!! Förstår ni att jag inte har kunnat springa mer än 4-6 minuter i ett helt år nu! Jag har försökt förtränga skadan, glömma bort den, jag har gett upp, jag har försökt igen, jag har tagit mitt förnuft till fånga och vilad. Det börjar se ljusare ut! ÄNTLIGEN!!

Snart kommer Ebba hit. Så ska jag ta en sväng förbi Jacke, så ska vi ut till ett hemligt ställe. Haha, okej, det är inte hemligt. Men det är fint. I höstens stjärnglans :)

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

Postat av: micke

ta det försiktigt nu med träningen....

2008-09-22 @ 20:02:51

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback