Felsökning

Sov till halv tio, vilket är ovanligt för min del. Skönt att sova ut lite i alla fall. Solen skiner och himlen är helt klarblå, men jag har inte hunnit gå ut än och känna solens stålar i ansiktet. Jag har varit tvungen att sitta klistrad framför datorn och leta fel i lite actionscript och xml koder. Sjukt lång tid tog det, efter ett antal misslyckade försök höll jag flera gånger på att ge upp, men sedan hittade jag felet och nu funkar det som det ska. Det är en härlig känsla det där, när jag har hållt på med något jättelänge och verkligen kämpat och sedan äntligen så fungerar det. Wonderful.

Nu ska jag bege mig till stallet och umgås med min lilla häst som är glad att solen skiner :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback