Overslept

Försov mig två timmar imorse och fick en riktigt dålig start på dagen. Jag satte både väckarklockan och mobilen på ringning, extra tidigt till och med, så jag kunde snooza lite också. Vaknade inte av väckarklockan, men däremot mobilen lyckades dra mig ur drömmarnas värld. I alla fall så pass länge att jag hann stänga av både väckarklockan och mobilen, lägga mig ner och tänka "okej, dags att gå upp" för att två sekunder senare somna om. Vaknade när mamma kom in på mitt rum halv åtta. Då skulle jag redan va i stallet enligt mina planer, så det blev stressigt kan jag säga. Det gick bra att rida i alla fall, det var ju tur. Annars har jag flugit runt, fram och tillbaka, hit och dit, hela dagen. Efter att ha stressat, slitit och varit duktig hela dagen drog jag till Rick och chillade där ett tag.

Nu ska jag göra något vettigt. Nej, något kul. Någonting annat än att bara sitta här i alla fall.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback