Resa

Okej, nu orkar jag inte berätta historien längre. Kortfattat kan jag säga att jag i torsdags först chillade med Anton och Thomas, senare på natten följde jag med Anton till Katrineholm. Det är alltid kul att göra spontana saker. I Katrineholm var det soft, det blev tåg hem dagen efter vid fyra och var tillbaka i Linköping 17.08, vilket betydde att jag missade bussen till stallet med tre minuter. Det gick ändå rätt snabbt att vänta en timma. Blev en kort sväng i stallet för att sedan åka hem, träffa Erik en stund och sedan dra till parken för att träffa massa folk. Chillade där ett tag och drog sedan in till stan, vet inte varför vi gjorde det, men så blev det. Dock var det sjukt kallt ute, trots två tjocktröjor, skidvantar och tre luvor frös jag som jag vet inte vad. Tillslut pallade jag inte mer så jag drog förbi Rick en stund och chillade där tills sista bussen gick. Bra idé att komma hem skapligt i alla fall, sova lite. Då vet ni vart jag har hållt hus de senaste dagarna, om ni ville veta.

Idag har jag varit riktigt, riktigt trött. Jag orkade inte ens rida, eller jag red typ en kvart, sedan orkade jag inte mer. Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt, vila ut lite. Imorgon är det Monica träning.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback