Sommar?

Dålig update, I know. Igår var jag på besök ute i rappestads skogar hos Roy. Det var trevligt. Jag gillar att vara på landet. Det är alltid chill. Tyst och skönt, lite folk. Imorse tog vi pendeln in till stan och så drog jag till stallet. Det blev jättefint väder och solen värmde skönt. Jag red i paddocken i t-shirt. Härligt. Känns som att sommaren är påväg. Elller våren i alla fall. Ikväll har jag bara chillat med Ludde, Axel mf, hängt i parken hur längt som helst, också sommarkännslor.

Imorgon kommer väckarklockan ringa tidigt. Morgonjouren i stallet väntar, rida, fixa och dona. När allt sådant är klart bär det av till inget mindre än Hycklinge! (och mycket mindre kan det inte bli..).  Kommer dock hem på lördag igen, måste ju ta hand om min kära häst.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback