Kultiration

Det är andra dagen på lovet och jag har vartit i skolan både igår och idag. Nu börjar jag i alla fall få ordning på saker och ting, så kanske även jag kan ta studenten i år! Ska förmodligen förbi skolan imorgon också, lika bra att hålla tempot uppe när jag ändå har satt igång. Efter jag vartit i skolan och arbetet flitigt hele förmiddagen blev det träning hos sjukgymnasten. När jag kom ut till stallet hade det hunnit bli riktigt varmt, det var till och med varmt utan jacka. Red i paddocken och Unique var förvånansvärt snäll och koncentrerad.

Imorgon är det en stor dag. Då kommer nämligen Kultirations nya skiva! Självklart är den förbeställd, så den borde dimpa ner här i brevlådan runt lunchtid. Har ju redan hört några av de nya låtarna när jag och Ebba var och såg dem i Göteborg, så jag vet lite vad jag har att vänta. Det kommer bli kul!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback