Värme och galopppiruetter

Det var 18 grader ute när jag åkte hem från stallet vid halv nio. Det är ju helt sjukt! Det är den 27e april. ska det vara såhär varmt? Mig gör det i alla fall ingenting. Skönt med sol och värme.

Annars rullar allt på. Eller rättare sagt, allt rullar på, utom jag. Jag står still och gör ingenting, eller jag gör massor saker, men får ändå ingenting gjort. Förstår inte riktigt hur det där går ihop, men så är det. Ska försöka ändra på det dock, jag måste ändra på det. En jävla utmaning kommer det bli.

Träning för Monica igår. Red ute i 20 grader och sol. Unique var glad och ville som vanligt galoppera lite mer än jag :P Vi har börjat öva galopppiruetter. Jag tror nog det ska gå rätt bra, Unique är ju trotts allt som starkast i galoppen.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback