Det är jag som är broshan.

Jag känner mig som en rätt dålig bloggare just nu, det är för lite uppdatering här. Jag vet inte ritkigt varför det har blivit så, jag har kanske inte haft något intressant att säga. Det har jag i för sig inte nu heller. De senaste dagarna har jag bara varit hemma, visserligen har det varit en massa folk här nästan varje kväll, men jag börjar tröttna lite på att vara hemma nu. Jag vill att det ska hända något roligt. Jag ska nog inte hoppas på för mycket, det är ju söndag trots allt. Söndag och söndagsångest. Imorgon börjar skolan igen och jag har inte gjort ett skit av allt jag hade tänkt hinna med på lovet. Det känns bra.

Något kul måste fan hända idag. Det gör inte mig något att det är söndag, jag skiter i det.

Förresten är det jag som är broshan nu.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback