Fredag den 13e

Fredagen den 13 blev inte alls någon otursdag. Tvärtom, det blev en riktigt bra dag rakt igenom! Först var jag i skolan och hade Multimedia, som förövrigt är det roligaste ämnet jag har, satt och pillade i flash några timmar, sedan ut till stallet en snabbis. Tillbaka till skolan för en kopp kaffe och träffade sedan Ebba på resecentrum. Vi gjorde lite ärenden på stan och när vi sedan skulle åka hem ser jag Emil. Det var jättelänge sedan jag träffade Emil, så jag ringde upp honom och så blev jag inbjuden på en kopp kaffe. Det var trevligt :)

Kom hem och slängde i mig lite käk, tog bussen till resecentrum där jag mötte Ebba, sedan vidare på RF fest i Ryd. Det var roligt, med mycket roliga personer. Stannade inte där så länge, utan jag, Axel, Niclas, Olle, Lillen, Ebba, Micke och Bawan bestämde oss för att dra vidare till Micke. När vi står på busshållsplatsen och väntar på bussen så dyker, utav alla personer, Eddi och Hallicsander upp mitt från ingenstans. Det var väldigt förvånande måste jag säga. När vi sedan kommer in till stan träffar vi även Myran som också hookar mot Berga. Chillade hos Micke tills folk sakta men säkert började dra åt olika håll. en bra kväll blev det i alla fall.

Idag vaknade jag till strålade solsken och jag lös direkt upp som en sol. Jag har varit jättepepp hela dagen! Men måste gitta. Peace.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback