Ge mig sol då!

Då var det kaffepaus. Jag har inte lite ångest över matteböckerna som ligger där borta bid kaffebryggaren och ropar på mig. Jag har faktiskt gjort en del, men fastnade aldeles för länge på ett par uppgifter. Det är ju inte så att jag är dålig på matte, tvärt om, jag är bra på matte, vilket gör det svårare då jag hela tiden har press på mig själv att klara allt. För jag vet ju att jag kan klara allt, så fastnar jag får jag panik och blir arg på mig själv. Det är klart jag vet att jag inte behöver klara alla uppgifter, men jag är inte den som kan lämna något bara för att det är för svårt. Jag finner detta sjukt irriterande, det går ju att lösa, så då borde jag ju kunna göra det också. Jag hoppas jag blir klar snart i alla fall. Det vore mer än skönt. Det vore underbart!

Enligt smhis hemsida ska det nästan bli sol imorgon mellan 12-18! Jag tror dock inte direkt på det, då det enligt prognosen ska vara det just nu med, men vad ser jag på himlen? Inte är det sol i alla fall, tunga gråa moln som aldrig vill ta slut. Det kan ju knappast bli tråkigare. Jag behöver lite sol! Kom igeeeeeeeen!!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback