Minnen

Jag var rätt opeppad igår. Hade inte tänkt göra någonting, bara vara hemma och chilla, men så blev det ändrade planer. Kände mig stressad och inte alls taggad, men detta ändrade sig rätt snart. Jag mötte Ebba på stan och sedan gick vi till Skoog och träffade en massa trevligt folk. Framåt natten drog jag Ebba, Anton och Micke vidare hem till en annan där vi spelade lite kort som ingen fattade, haha, var ett tag sedan man körde bubblan. Så drog vi hem till Micke och fick se nya lyan.

Fick lite nostalgi idag när jag gick hem. Gick förbi Skillingen och skulle handla lite, där inne är några tjejer från Ånestadstallet, det var verkligen som att se sig själv för en sådär 6 år sedan. Kommer ihåg när jag alltid hängde i Ånestad och så gick vi till Skillingen och handlade lunch. Hederliga tider det där.

Nu blir det stallet.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback