Röntgen

Orkade inte uppdatera igår. Jag var helt slut efter en fullspäckad dag. Började med att gå ner till stan för att ta bussen till stallet. Unique var jätteduktig och det var riktigt kul attt vara i stallet! Efter det blev det av direkt till gymmet. Träning så gott jag kan och sjukgymnastik, rätt duktig var jag ändå. Sedan skulle jag träffa Ebba, men hon skulle hem först så jag hängde runt på stan i några timmar, haha, vet inte ritkigt vad jag gjorde, var på Akademibokhandeln ett bra tag. Precis efter Ebba kom till rese skulle jag träffa Ludde, så han kom också dit. Så drog vi hem till Rick och hängde där ett tag. Såg en rolig video, hahaha, det var en hund och ja, jag orkar inte berätta, men det var kul. Hade tänkt att ta hem min cykel sen, men upptäckte att jag inte hade nyckeln med mig. Så det blev inte så.

Idag har jag varit på besök i storstaden Mjölby. Det blev en rundtur kring hela staden då jag inte hittade till vårdcentralen. Jag kom dit till sist i alla fall och fick röntga mitt knä. Skönt att ha det gjort!

Ja, nu ska jag röra mig. Får se vad kvällen har att erbjuda.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback