sjuk

Jag mådde då verkligen inte bra när jag vaknade imorse. Jag måste ha sovit jättelänge, men min tidsuppfattning är lite vriden. Somnade tidigt bara för att sluta känna, sluta ha ont. Vaknade imorse och trodde mer eller mindre att jag var döende. Ont i hela kroppen, svettningar, frossa, hjärtat slåg hårt i bröstet, halsen kändes 10 gånger större än vanligt. Efter några timmars halvt sovande, halvt vaket döende, så blev det lite bättre. Jag lyckades få i mig gröt och orkade hålla ögonen och hjärnan klara nog för att titta på tv.

Lite creds borde jag få för att jag har börjat med kemiuppgiften! Sådär när jag är sjuk också allt. Helt otroligt. Nu ska jag titta på It's Always Sunny in Philadelphia, för att det är det roligaste program som finns. Allvarligt!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback