Hör och häpna

Efter att ha spenderat hela förmiddagen framför It's Always Sunny in Philadelphia åkte jag ner på stan för lite ärenden. När jag hade varit på stan i ca 10 minuter blev jag helt slut, energimätaren kraschade totalt. Jag tog till reservkrafterna och lyckades ta mig till skolan. Jag fick i mig lite kaffe och fick vara social och prata med folk, vilket jag inte gjort de senaste dagarna. När jag sedan skulle ta bussen ut till stallet hade jag blivit lite piggare och fått lite ny energi. När jag kom hem efter en kort visit i stallet och hade slängt i mig lite mat gjorde jag något ni inte kan ana. Först började jag med att sitta några timmar med en hemsida. Efter det var det inget lek och skoj inte. Nej, då var det KEMI. Ja, jag är helt allvarlig. Jag gjorde faktiskt en kemirestuppgift såhär vid 8-9 tiden, dagen för absolut sista deadline, då kursen redan är avslutad. Jag känner på mig att det är en del häpnade blickar där ute. Ni trodde förstås att det var slut där, men håll i hatten! Efter att ha jobbat oavbrutet med både webbdesign och kemi så satte jag mig och räknade MATTE. Ni är nog nästan lika förvånade som jag kan jag tänka mig. Det är lite omtumlande det hela, att jag sitter och gör tre saker jag skjutit på allt för länge, på en och samma dag! Det är ju helt otroligt. Jag tror inte jag klarar mer. Bäst jag stänger av hjärnan så att den inte överarbetar den stackaren. Den måste ju ha gått på högvarv. Träningsvärk imorgon lär det ju bli.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback