Helgen

Jag vet inte ritkgit vad som hände med det där förra inlägget om någon läste det. jag tog bort det i alla fall. Det var inte jag som skrev, inte vad jag minns i alla fall. Hur som helst, det var aldeles för länge sedan jag uppdaterade, men tidien har som vanligt runnit iväg. I fredags gjore jag ingenting, jag var jätttetrött och skulle ha träning morgonen därpå.Somnade runt tio tror jag och var fortfarande trött när jag var tvungen att gå upp vid halv åtta. Sedan blev det stallet och träning. Det var kul och gick bra. Så blev det kväll och då ska man ha kul. Framåt kvällen gick jag till ekholmen för att träffa ari. Sedan gick jag in på centrum och köpte öl, väntade på Ebba. Vi gick hem till mig och senare kom Anton, Erik, Micke, Ari, Matte och Madjou. Det blev en kul kväll, sent blev det också..

Igår hade jag rätt jäva tråkigt egentligen. Gjorde inte mycket förens jag var med Ebba på kvällen.

Idag är det fint väder! ÄNTLIGEN!!!!





Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback