Trött

Nu är jag vad jag skulle vilja kalla, helt fullständigt slut. Jag är sjukt trött, seg, har ingen ork, ingen energi. Det blir nog att däcka tidigt idag. Borde egentligen plugga matte, men det lär inte gå så bra att göra det i det skick jag är i nu, så då spelar det inte så stor roll. Det får bli imorgon. Känner mig ändå rätt stolt att jag orkade rida och allt, trots att jag är så trött. Bra gick det också.

Igår var jag ju pepp på att göra något kul, men jag mådde också rätt dåligt och var rätt trött. Nör jag kom ut och fick lite frisk luft mådde jag dock bättre och styrde fötterna i riktning mot Berga. Där mötte jag upp Anton och Micke och så drog vi hem till Micke. Sedan kom också Ebba. Tiden flög förbi och natten var snart framme. Ari kom också förbi då någon gång. Det var inte svårt att somna när morgontimmarna smugit sig på. Sov som en stock tills jag vid två tiden väcktes av strålande solsken igenom fönstret! Jag har inte sett solen på evigheter känns det som. En bra start på dagen får jag väl säga, solsken.

Nej, nu måste jag sova.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback