Chill kväll

En kväll jag trodde skullesluta med en kopp te och chill frpmför tvn blev inte riktitgt så. Jag var, ju som dag, hos min farmor och farfar. När jag varit där några timmar bestämde jag och axel oss för att det var dags att gitta. Vi drog in till stan för att kirra lite chash. Vi gick sedan till rese där Axel träffade Lillen och jag träffade Erik. Erik och jag gick till Rick chillade med bärs och sånt. Nice var det. Fler sådana kväller skulle inte va fel. Ännu bätter skulle det var om det var lite varmare så man kunde vara ute lite och röja med, bli lite pepp och lyssna på pepp musik :D

Idag vet jag faktiskt inte var jag ska göra. Jag ska till stallet och rida antar jag. Sedan blir de väl att gå ut en sväng, beroende på vädrer. Kanske räkna lite matte, om jag orkar. Känns rätt flummigt att skriva, så jag kanske gör det idag också. Det är ju kul :)


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback