Chill

Det har visst åter igen blivit en liten omedveten paus i bloggadet. Det har inte hunnits med helt enkelt. Igår när jag kom hem från stallet åkte jag jag ner till stan med ebba och träffade en kompis, sedan var vi med freddy och ola. Vi hängde lite runt ån och gick tillslut och satte oss på 23värmesalen. Där träffade vi även Muffe, så satt vi där en stund innan vi drog hem.

Idag var jag i stallet på dagen, kom sedan hem för att umgås lite med axel och maria. Sedan var vi med Ludde, Ari och Niklas. Vi träffade även Ebba, Freddy och Muffe.

Nu på toppen av allt måste jag redigera en film som axel och hans grupp har gjort på temaveckan. fett tråkigt är det.. men jaa, måste jobba vidare.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback