Kallt

Lyckades få igång tv-spelet på min tv, så igår blev det en hel del lirande. Körde Grand Theft Auto, men jag var rätt trög och fattade inte vad jag egentligen skulle göra. Eller jag trodde jag gjorde rätt när jag började slå ner första bästa människa och sedan ge mig på poliserna, sno deras vapen och döda så många som möjligt, men tydligen skulle jag inte göra så. Egentligen skulle jag följa något uppdrag fick jag reda på många timmar senare. Får väl göra ett nytt försök. Inte idag dock, eller kanske, jag har ifs inget att göra nu.

För övrigt är det extremt kallt idag! Okej, det har varit kallare, men jag har frusit väldigt myclet idag. Inatt var det ju också kallast i landet i Åsele, 37,7 grader kallt. Då är det långkallingar som gäller!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback