Lördag

Det blev en slapp kväll igår. Jag var sjukt trött hela dagen, inte minst när jag kom hem från stallet. Käkade tacos med familjen och Maria, efter det var jag i princip död. Låg och slötittade lite på It's always sunny in Philadelphia, utan tvekan bästa serien btw! Skönt att sova ut, trots det så vaknade jag hyfsat tidigt 8.40, helt okej.

Morgoen har varit rätt händelselös och det känns som att jag slösar bort tiden lite här framför datorn. Jag spillde ut en massa kaffe på golvet förut om någon ville veta, mina pyjamasbyxor blev med blöta, men har inte orkat byta än. Så nu sitter jag här i böta pyjamasbyxor, sugen på mer kaffe och har lite ångest för att jag vet att jag borde ta tag i matten. Blir nog yoga först, eller bara yoga om jag känner mig själv rätt.

En tidig morgon vid utsiktsplatsen, se soluppgången till en kopp kaffe. Det är harmoni.


Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback