Nyår

Jag undrar om det var någon som orkade läsa igeon min årsresumé. Jag försökte göra den så kost som möjligt, men det är ganska svårt att korta ner ett helt års händelser till en liten text.

Jag är faktiskt mycket nöjd med gårdagens nyårs firande. Dagen började med att vara i stallet klockan 9, rida och fixa sedan ha lunchjouren. Kom hem halv ett ungefär och skyndade mig ner till stan, för att fixa diverse saker. Kom hem och sjönk ner i badet samtidigt som jag lyssnade på Kultiration och varvade ner. Först chillade jag med Axel och Niklas och sedan kom Ebba också. Senare kom Li och Elita och även Ludde, Lillen och Jacke. Schysst förfest och peppad blev jag. Senare splittrades vi, Ebba och jag satte oss i en skog och tittade på fyrverkerierna under tolvslaget. Det var fint. Jag hade inga förväntningar på nyår, med jag tycker det blev en väldigt trevlig kväll!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback