Problem

Jag har stött på ett litet problem. Det är så att jag håller på att göra en meny i flash, men det var ett bra tag sedan jag började med den, då det kommit en massa saker emellan. När jag nu skulle fortsätta mitt arbete inser jag något tråkigt, jag har glömt bort hur det var jag gjorde. Ingen panik för det, jag studerade noga alla skript, lager och movie clips, gjorde exakt likadant, trodde jag ja. Det blev förstås inte alls så utan istället loopade animationerna runt i evigheters evighet och var inte alls som det jag tidigare gjort. Två väldigt seriösa försök har jag gjort, men icke. Det har inte gått så bra för mig. Det är bara att inse att det är hjälp som behövs. Får fixa det i veckan.

Nu blir det att lira lite tv-spel. Great.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback