Sjukt trött!!

Jaha, då var temaveckan slut och det vankas nya utmaningar. Eftersom mitt schema är special, special, special, så är det såklart inte färdigt än. Så inga lektioner för min del idag. Borde jobba lite med matte. Just nu är jag bara för trött. Förstår inte hur jag kan vara så trött, jag somnade halv nio igår och mamma fick nästan dra mig upp hur sängen klockan sju. Trött är jag i alla fall. Det var knappt så att jag orkade stå upp i hissen. Allt blev jobbigt, Väskremmen skärde in i axeln, kläderna som skulle rädda mig från kylan var nu helt plötsligt för varma, ögonlocken hade en egen vilja och jag fick kämpa för att hålla dem uppe. Just nu litter jag i soffan, halvsover och kappar lite på datorn för att få ihop ett inlägg här på bloggen. Kaffet tog slut snabbare än någonsin, men som det är nu finns det inte en chans att jag orkar resa mig och hämta mer. Ska försöka haffa någon förbipasserande som kan hämta kaffe åt mig, det vore toppen, tummen upp. Annars hade jag tänkt att ligga här i en dryg timma tills jag ska till bussen och åka till stallet. Måste samla krafter tills dess. För idag blir det ridning, måste rida, hon vilade både lördag och söndag så krafterna  inte räckte till. Nu jäklar ska jag samla kraft. Kaffe, kaffe, kaffe. Det får bli min räddning.

Harmoni i Tinnerö

Unique<3

Tinnerö<3

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback