Skola och webbdesign

Mina dagar är vanligtvis ganska planerade eftersom jag för det mesta åker ut till stallet efter skolan. Igår var jag däremot i stallet tidigt på morgonen innan skolan, och hade dagen att göra vad jag ville. Det är skönt ibland. Var i skolan och pillade med en hemsida som snart är klar efter mycket slit! Sedan snackade jag med Ludde, som var hemma, så drog jag hem till honom och lyssnade på lite fransk hip-hop och sådär. Sedan skulle vi åka för att träffa Axel och Niclas, som var hemma hos mig, så vi åkte dit. När vi är hemma hos mig inser jag att jag glömde vin väska hos Ludde. Lite småpanik sådär att klara sig utan dator. Min dator som jag alltid släpar omkring. Fan, så patetiskt egentligen att jag är helt beroende av datorn. I alla fall så var vi hemma hos mig ett tag, Lillen kom och efter ett tag även Ari och Hannes. Vi drog ut ett tag, men sen blev jag sjukt trött och gick hem. Det fanns inte jättemycket att göra eftersom jag inte hade någon dator. Jag somnade klockan sju. Sov ostört hela natten och vaknade kvart över sex. Det var verkligen svinskönt att få sova ut. Ludde hade med sig min väska till skolan idag, så nu sitter jag och har jobbat med webbdesign. Soft.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback