Update

Hoppsan, det var visst ett tag sedan jag skrev något här. Lugn, I'll bring you up to date. Nu ska jag bara tänka efter om det har hänt något spännande. I fredags gjorde jag inte mycket efter min misslyckade springförsök, var ute med Isak en stund. På lördagen var jag på BQ och tog några bärs med Ebba och Freddy, soft. Sedan gick jag ut till Tinnerö med Erik. Då var det rätt hyfsat kallt faktiskt. Kom hem vid halv tre - tre, men vaknade ändå halv nio igår morse! Rätt bra tycker jag.

Annars igår så körde jag yoga till min yogaspellista med Kultirations dublåtar och några av Marcus Bergs egna låtar. Passar som handen i hansken vill jag lova. Sedan var jag med Ebba i Tinnerö. Han inte mer än komma hem och byta om förens jag åkte ner till folkungavallen och träffade Erik och Micke. Vi gick till en kvarterskrog i Hejdegården och tog några öl. Ebba kom också ner efter en stund, så vi chillade där tills det stängde. Då drog vi ner till BQ och tog en till öl. Det var skapligt kallt ute då, upp mot en 20 minus!

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback