Ännu en helg

Jag beklagar min frånvaro här på bloggen. Jag har ingen bättre ursäkt än att jag var helt sjukt trött igår. Jag höll faktiskt på att skriva ett inlägg i fredags, men jag han aldrig skriva klart det för Erik och Micke kom förbi och hämtade mig. Det var i alla fall ett inlägg som handlade om rullstolar, så det kanske var lika bra att jag inte postade det. Nej, jag tar tillbaka det där. Jag tror jag hade något vettigt att säga faktiskt. Jag får ta det en annan dag.

I fredags blev det i alla fall fest med en massa roligt folk. Det blev dock ett jävla tag. Har inte riktigt tänkt på det förens nu, men jag var där i nästan tolv timmar. Jag kom dit vid sju på kvällen ungefär och drog hem halv sju på morgonen. Det var roligt ändå, men lite seg var jag nog framåt morgonkvisten. Somnade fint när jag kom hem och blev väckt av mamma vid halv två för att hon tyckte vi skulle åka till stallet. Så jag fick väl göra det. Red nästintill halvsovandes, men det gick. När jag kom hem från stallet var jag, om möjligt ännu tröttare, men hällde i mig massa kaffe och blev en gnutta piggare. Nej, nu ljög jag nog. Jag blev inte alls piggare. Jag drog i alla fall till Erik en stund och såg på Planet Earth, riktigt tungt! Isbjörnar, pingviner, elefanter, giraffer, fåglar, vargar, ja, en himla massa djur och vackra vyer. Finns mycket jag måste se!

Idag var det Monica träning för första gången på jättelänge! Det gick bra, men Unique bråkade lite för att hon inte träffat Monica på så länge, haha, sötast är hon. Annars har jag inte gjort ett skit idag. Jag har inte orkat. Jag har bara suttit här, lyssnat på musik, tittat på fina bilder, klappat katten. Nu sitter katten vid dörren och vill gå ut från mitt rum, hon kanske inte gillar att jag kallar henne katten, men jag orkar inte öppna dörren. Hon får sitta där en stund till. Hon vill verkligen gå ut. Nu hoppade hon upp i fönstret, men det är för lite öppet för att hon ska komma ut. Jag kanske borde släppa ut henne. Ja, jag gör det nu.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback