Sommarplaner

Som vanligt, nu för tiden, har det blivit lite dåligt med uppdatering här på bloggen, ska försöka ändra på det. De senaste dagarna har varit ganska hektiska, inte nödvändigtvis på ett dåligt vis, utan bara mycket helt enkelt. I fredags strax efter jag gjort mitt senaste inlägg följde jag med Erik till Maxi. På kvällen var vi med lite folk och chillade hos Rick. Dock Blev det rätt tidigt avslut där, så jag och Erik åkte hem till honom för att spela tv-spel. Jag han inte ta ett steg i spelet innan jag somnade och vaknade upp tre timmar senare, runt kvart i tre, och insåg att det var dags att röra sig hemåt i kylan.

Dagen därpå vaknade jag oväntat tidigt, åtta redan, om det inte var ännu tidigare. Lite konstigt med tanke vpå att jag kom i säng rätt sent. Morgontimmarna försvann dock väldigt snabbt och det blev snart dax att dra till stallet. På kvällen var jag med Erik och lirade lite tv-spel. Jag förstod inte mer av spelet den här gången heller tyvärr. Idag frågade jag dock Axel vad jag ska göra i spelet och fick lite mer klarhet i det hela. Får ge mig på det igen snart.

Idag har jag varit sjukt trött!! Jag menar verkligen så trött som jag aldrig någonsin har varit. Stalljour på det också, ingen bra kombination. Jag vandrade omkring som en zombie och visste knappt om jag var vaken eller inte. Litervis av kaffe har jag hällt i mig, men utan effekt. Kaffe har i för sig ingen effekt på mig längre, det är bara en brun, blaskig, aromatisk och himelsrik placeboblaska.

Under denna kväll av irritation, trötthet och bara total kaos har jag blivit tvingad att sitta med familjen och prata sommarplaner. Det är kanske inte så mycket fel i det, men det tar så otroligt lång tid och vi kommer ändå inte fram till något. Vi bara bråkar och skriker för att alla vill olika saker. Bilresa hade ju funkat, verkligen, åka precis vart man vill, men tyvärr tyvärr, mitt knä klarar inte det. Jag kommer inte stå ut med ett knä som skriker av smärta när jag åker förbi vackra landskap, berg och ängar. Jag klarar inte det, tyvärr :(

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback