Ännu mer snö

Jag tror jag håller på att bli frisk igen. Det är jag glad för. Jag är verkligen för otålig för att vara sjuk, jag blir så otroligt rastlös och uttråkad. Jag har ändå hållt mig sysselsatt och träffat endel roliga personer de dagar jag varit sjuk, har haft det rätt bra ändå. Idag var jag faktiskt i skolan även att jag var sjukanmäld. Lite hemsidegrejer på förmiddagen bara, så drog jag till stallet efter att ha ätit lunch på BQ för första gången på över 2 veckor tror jag. Ut till stallet i världens snöyra. Snö, snö, snö. Skulle det inte bli vår? Det var ju tre gånger det skulle snöa på Toffsvipans stjärt innan våren var här, jag tror faktiskt det är tredje gången nu, eller andra? Hur som helst så tror jag nog snart tussilagona ploppar upp, fålgarna börjar kvittra gladare och solen tar sin plat på himlen.

Time to sleep. Den här dagen har tagit på krafterna.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback