Duktig är jag

Ännu en underbar dag med strålande solsken. Drog till skolan och jobbade flitigt med att konvertera och redigera bilder från rawformat. När jag var klar vid halv tolv åkte jag ut till stallet och tog itu med min extremt spralliga och pigga häst som har vårkänslor mer än någonsin. Det gick bra, även att det blev lite hopp och studs. Åkte tillbaka till skolan och var så duktig att jag gjorde matteprov (!!), som jag såklart har skjutit på aldeles för länge. Ska inte ta ut något i förskott, men jag tror det gick rätt okej ändå.

Ikväll blir det nog att chilla, tänkte gå ut en sväng i kvällssolen också. När det är såhär fint väder vill jag inget annat än att bara vara ute. Det är ångest att sitta inne och gå miste om så mycket fint.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback