Frisk(are)?

Äntligen börjar jag vara på bättringsvägen. Jag har mått helt okej idag, inte jätteont i munnen, men fortfarande ont. Det här vädret har gjort sin del i det hela skulle jag tro. Jag blir så himla glad när det är fint väder. Jag gick upp tidigt och chillade hemma lite innan jag gick ut och fotade lite runt ån i berga, utsiktsplatsen i majelden. Sedan gick jag vidare och svängde förbi farmor och farfar en sväng för att säga hej. Blev kvar där en stund tills jag drog till stallet. Direkt när jag kom hem gjorde jag något oväntat. Jag dammsög hela mitt rum, hallen och köket! Tycker jag förtjänar en eloge för det. När jag står och damsuger ringer Erik och ber mig hänga med ut en sväng, så jag packade ihop dammsugaren och gav mig ut i det vackra vädret igen. Chillade i parken, det var soft, sommarkänslor. När det började bli kallt satte jag mig på bussen och dog till Rick där Rick och Roy spelade in lite softa beats och grejer.

Time to sleep

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback