Mössan

Höll på att glömma bort sjukgymnasten idag. Jag visste verkligen att jag skulle gå dit idag, men när klockan väl var halv elva var det som bortblåst. Jag kom en timma försent, men bättre sent än aldrig, dom man brukar säga. Skönt att få ny tejp igen. Annars så har det inte bara blivit slappande idag inte, nej, jag har jobbat flitigt med webbdesign i säkert en timma. Jag har gått en jävla massa idag också. Sprungit hit och dit och gjort diverse ärenden.

Studentmössan kom idag. Jag har inte ens öppnat kartongen. FY FAN vilken ångest! Seriöst, studentmössan är här och studenten närmar sig på riktigt. Det känns inte ens en gnutta roligt, det känns bara riktigt jävla jobbigt. Sjukt mycket saker att göra klart, eftersom jag är extremt bra på att skjuta upp saker. Så komemr jag sluta skolan, bort från tryggheten och 1050kr i månaden för att sitta i skolan och dricka kaffe och in i arbetslöshet, hopplöshet och sjukt mycket ångest. "Sjung om studentens lyckliga dagar" ja, visst.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback