Söndag

Fredags kvällen blev inte ritkigt som planerat, men ändå en helt okej kväll. En sjuk sak hände, jag, Axel och Ludde är påväg mot Ekholmen för att träffa Micke. Så när vi går vid grinden pizzerian ser vi Armin komma från busshållplatshållet, vi går mot honom då vi hör någon ropa "Är det inte Druid?" Då är det Isac som kommer gåendes under bron. När han hunnit fram till oss kommer från ett tredje håll, bortom pizzerian, Anton och Tomas. Ingen av oss hade alltså snackat med varandra, eller visste att någon skulle vara där. Är inte det rätt sjuk då? Att 4 olika "grupper" möts helt random vid en pizzeria i lilla Vidingsjö. Rätt coolt tycker jag.

Annars i fredags åkte jag till Emil och chillade där, sedan kom Myran och Fisk och även Axel kom lite senare. Framåt natten gick jag och Axel ner mot stan och mötte upp Mackan och Johan, sedan kom även en jävla massa folk.

Idag har jag tränat för Monica för första gången på jättelänge eftersom både hon och jag har varit sjuka. Det gick bra och Unique var så glad att Monica var där :) Nu på kvällen har jag träffat Vickan och Sara, de kom förbi så fixade vi mat och såg på film. Det är inte varje dag jag träffar dem nu förtiden.

Imorgon är det skola igen. Lite ångest är det ju att jag ine har pluggat ö.h.t, precis som var enda annan helg då jag säger att jag ska plugga. Men vad gör det. Det är ändå söndag, ångesten hör till.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback