Tisdag

Helgen tog slut och igår var det skola igen. Inte det roligaste kanske, men måste ju dit. När jag kom hem från stallet yrde snön som aldrig förr. Jag gick ut i snöovädret och traskade mot hydro. Sedan träffade jag Ludde, Niclas och Lillen så drog vi hem till mig. Soft. Senare hände en jätte skum grej. Jag träffade Ebba i ekh, så gick vi runt bland husen lite. Mitt inne på en innergård låg en lekpark med ett plank på ena sidan. Bakom planket stog en kvinna, helt stilla med armarna böjda i nitto graders vinkel så händera var parallella med huvudet. Så stod hon där och bara gjorde ingenting. Det var verkligen sjukt, nästan läksigt.

Imorse hade mitt knä låst sig rejält. Usch, det var inte kul. Det högg till som fan när jag skulle träcka ut benet. Ska iväg till gymmet nu, får väl se om det går med mitt knä idag.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback