Söndag

Skulle ha skrivit igår, men jag råkade somna. När jag kom hem från stallet var jag helt slut, jag noddade flera gånger i bilen påväg hem. När jag kom hem satte jag mig i sängen med datorn i knät, var nog inte aktiv vid datorn mer än 10 minuter innan jag totaldäckade och vaknade inte förens över 12 timmar senare, kvart i sex. Det var ju rätt sjukt. Mamma hade inte fått liv i mig när hon försökt väcka mig på kvällen. Jag behövde väl sova helt enkelt.

I fredags var jag duktig och tränade hårt för första gången på någon vecka eftersom jag har varit så förkyld. Efter det fixade jag några ärenden på stan och drog sedan ut till stallet för att rida. Efter jag kommit hem och ätit lagad mat för första gången på en vecka, drog jag och träffade Ludde och Roy. Skulle egentligen dragit på fest, men jag chillade med dem ett tag istället. Vid elva tiden bestämde jag mig dock för att dra ner till stan där jag mötte upp Ari. Så var vi lite överallt och ingenstanns tills tretiden då vi hängde med Anton hem. Därifrån ser man vattentornet kan jag lova. Festaste utsikten. Såklart ran tiden iväg och sömnen glömdes bort. Jag förstår inte hur tiden kunde gå så fort. Helt plötsligt var klockan halv fyra på eftermiddagen, då hade jag alltså varit där i 12 timmar utan egentligen ha gjort speciellt mycket. Bara varit vakna, suttit och lyssanat på musik, provat antons kläder, haha. Så fick jag världens fläskläpp, hahaha, men det behöver vi inte gå in närmare på.

Idag är det Monica träning. Skönt att det är senare idag, halv tolv. Då kan jag softa ett tag, dricka kaffe och så. Borde verkligen äta något också. Har ätit aldeles för lite på senaste tiden. Ett mål mat på 9 dagar, någon banan här och där. Nej, måste få i mig något, svimmade faktiskt när jag skulle hämta kaffe. Behöver nog boosta blodsockret lite.

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback