Vad hände?

Alltså, det här var ju inte meningen. Jag förstår inte vad som har hänt de senaste dagarna, jag tror jag har glömt bort att jag har en blogg. Så himla skumt. Ja, här är jag i alla fall. Jag ska försöka komma ihåg bloggen i framtiden. Så vad har hänt sedan sist då. Ja... jag vet inte riktigt vad jag har gjort. Igår var jag med Ebba och såg på kniven i hjärtat. I fredags var jag ute lite varstans, åkte buss och var ute och gick i kylan.

Stalljour idag, vilket betyder att väckarklockan ringde klockan sex. Det var faktiskt inte så jobbigt ändå, men sen gick jag ju och la mig klockan 10 igår också. Det är ändå rätt skönt att ha stalljour på söndagar ibland, om jag ändå inte så göra något speciellt kan det vara kul att vara ute i stallet lite extra. Nu sitter jag och gör ingenting, lyssnar på Dilated Peoples och chillar. Om någon timma ska jag ge mig ut till stallet igen.

Ring om någon vill göra något ikväll :)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback