No school and Amsterdam dreams

Soft vecka får jag säga. Blev ju ingen skola i måndags som ni redan visste av tidigare inlägg. Ida blev det inte heller någon skola. Kanske lite dåligt av mig, men jag ska säga som det är. På torsdagar har jag en lektion från halv nio till halv tio, medieproduktion. Det enda vi skulle göra idag var att ringa och fråga om olika företag vill annonsera i Signerat Ung. Egentligen hade jag tänkt att träna efter skolan och sedan gå tillbaka och jobba med serien. Nu är det ju så att mitt knä inte alls är bra idag och har inte varit de senaste dagarna. Därför kan jag inte träna och då blev helt plötsligt min dag väldigt jobbig. Jag har ingen lust att sitta i skolan hela dagen och göra ingenting ända tills dess att jag ska åka till stallet. Jag är ju alltid i skolan hela dagarna, även att jag inte behöver, så då tyckte jag att jag kunde stanna hemma idag. Pyssla med lite webdesign, lyssna på lite schysst musik, dricka en massa kaffe och så vidare. Imorgon blir det inte heller någon skola. Har inga lektioner, wooohoo.


Jag vill till Amsterdam igen! Ska bara styra lite chaaaash så drar jag ;)

Kommentarer

Tyck till:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

Hemsida:

What's on your mind?:

Trackback